PR

TEAM LEWIS verwelkomt Computacenter als nieuwe klant

Voor vergroten van de naamsbekendheid en zichtbaarheid in de Nederlandse markt

TEAM LEWIS verwelkomt

Eindhoven,
Internationaal PR- en marketingbureau TEAM LEWIS kondigt aan dat het bureau Computacenter heeft verwelkomd als een nieuwe klant. Computacenter, een wereldwijde IT-dienstverlener die organisaties helpt bij het optimaliseren, implementeren en beheren van hun IT-infrastructuur, heeft TEAM LEWIS gekozen voor het vergroten van de naamsbekendheid en zichtbaarheid in de Nederlandse markt. De toekomstige campagnes gaan zich met name richten op duurzaamheid, security en innovatie & wendbaarheid.  

In de samenwerking tussen Computacenter en TEAM LEWIS ligt de focus op PR en het ontwikkelen en uitbreiden van de autoriteits- en expertpositie van Computacenter. Daarnaast ondersteunt TEAM LEWIS Computacenter bij het opzetten van meerdere socialcampagnes en bij het creëren van een uniek geluid in de Nederlandse markt.

Bewezen IT- en Communicatie-experts

“TEAM LEWIS heeft bewezen expertise en ervaring in zowel de IT-branche als in het leveren van effectieve communicatiestrategieën”, aldus Martine van Straelen, Manager Marketing en Communicatie bij Computacenter. “We geloven dat hun strategische aanpak en creatieve benadering ons zal helpen om ons unieke geluid te laten horen te midden van de concurrentie en om onze positie als toonaangevende IT-dienstverlener te versterken.”

Verheugde samenwerking

Vera Kops, Vice President Benelux & Consumer EMEA bij TEAM LEWIS: “We zijn verheugd om samen te werken met een internationale speler als Computacenter en hen te ondersteunen bij het bereiken van hun doelen op het gebied van merkbekendheid en positionering. Onze strategie omvat een combinatie van PR en digitale initiatieven om de boodschappen van Computacenter effectief over te brengen aan de voor hen relevante doelgroep, en om de zichtbaarheid van hun woordvoerders te vergroten op socialmediaplatforms. We zijn enthousiast over de samenwerking en kijken uit naar de mooie campagnes die we de komende maanden zullen realiseren.”

Nu op WijBusinessNieuws